Grattis brorsan<3 /Simon

Tjenare. Idag fyller min jobbiga men ändå älskade lillebror Oliver tio år. Han har hittils bara fått en cykel och jag ska vara taskig och säga vad han ska få sen, av familjen ska han få barbi dockor, av mormor och morfar ska han få en ponny m.m. Hehe
Sen igår gick även hans rögle upp till elitserien, grattis rögle och Oliver.

Idag var det sista dagen på praktiken, har haft roligt dessa 2 veckor och fick väldigt bra bedömning. Var sedan och hälsade på saltkråkan, dagiset jag praktiserade på för ett tag sen, men dom skulle precis stänga så träffade bara ett barn och en fröken. Just nu sitter jag och svettas sönder framför datorn, har precis kommit in efter en runda av "Rotens påhitt", det är så jag kallar sträckan vi löper på för Enroth har hittat den. Ikväll ska jag och han chilla och hitta på nått. Aja vi hörs.


image11

Fucking love you man! Grattis på tio års dagen brorsan<33333333

Kommentarer
Postat av: Petra

Oliver är så söt! :)

2008-04-14 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0