Hej svejs lingon fejs!

Nu är det vinter igen här uppe i norrland. Snöat i stort sett hela dagen, riktigt tråkigt att få uppleva denna snöstorm eftersom jag och Enroth hade tänkt börja med våra balkongfester. Men nu får vi skjuta på det tills snön är borta.

Sen så har både jag och Enroth tröttnat på all jävla reklam, vi har nu satt upp en varsin lapp på våra dörrar.
Rotens är mer spejsad eftersom han fick den på sitt dagis, medans min är homemade.



Här har ni våra "inga reklam" skyltar.

Just nu sitter vi och kollar på ishockeyn, men ska slå över till fotbollen nu på min vilja / Simon
Sen så har vi haft nått jävulsk med diskutioner om att ha kvar denna blogg eller återgå till våra gamla.

Sen här om dagen så lurade Roten mig. Jag ville ha en låt som han hade på sin mp3. Så efter vi hade vart ute och sprungit så bad jag om låtens namn. Skickade iväg ett sms och fick svaret att ja skulle vänta. 30 min senare frågade jag om det igen. Fick svaret att låten hette vårtgården. Självklart sökte jag på det men jag hittade inget ;) Tur var det att jag fick låten av Roten senare;)

De var allt för idag. Men tills nästa gång hare bra hej / Simon och Mattias

Kommentarer
Postat av: Otto

Enroth kör den mer klassiska men Simon ska ju alltid vara lite neger och vekra tuff så han kör på nån annan stil vetifan om en Timråbo som kör post fattar vad han menar haha ?

2008-04-10 @ 09:25:24
Postat av: Simon

Engelska om du kan de?:)

2008-04-10 @ 17:18:37
URL: http://sm910303.blogg.se
Postat av: Jess

Snygga skyltar grabbar ;D

2008-04-10 @ 20:10:16
Postat av: Lina

haha, riktig hög klass på dem där :D

2008-04-10 @ 20:40:07
URL: http://lajno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0