Lördag

Hmm, lördag igen och helg. Vad gör man då? Jo man kollar hockeyn på tv och sitter och nördar sig här. Fast jag och Simon har vart ute och rört på oss borta vid spåret. Och om nån timme ska jag in till Simon och hans mormor och morfar och få käk. Ja vad mer ska jag säga. Jo att ja längtar sjukt mycket tillbaka till säsongen och den som kommer.
image13

Denna bild är från Mora när vi var där vid nyår.  En rätt rolig bild i sig för vi är 4 Stockholmare på bilden. De är jag längst ut sen kommer Micha med sin svank. Sen är de Micke som är härifrån. Där nere i buren står Simon och man ser Owyua här närmast. Sitter och kollar igenom en massa bilder från säsongen som vart. Man kanske skulle göra en sammanfattning av våran första säsong här uppe. Min och Simon alltså. Ska även visa er ännu ett roligt klipp från Hey Baberiba. De blir lätt att man kollar igenom alla klipp på youtube när man har tråkit här uppe.

Den där är skön. Men de var allt för idag. Tills nästa gång så hare bra hej / Mattias

Kommentarer
Postat av: Japp

Ja gör det och lägg ut alla bilder ni har från säsongen:D

2008-04-20 @ 11:54:29
Postat av: japp 2

det tycker jag med! :)

2008-04-23 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0