Ny trend!

Ja som ni såg i det förra inlägget så skrev simon om Achtung die kurve. Och nu kör typ alla det i vår skola. Varenda data är upptagen med det där spelet. Ångrar mig lite för att ja startade det där. aja skit samma. Nu sitter jag och väntar på maten. När den är klar så bär det av in till Simon och hans balkong. Riktigt bra väder för att sitta där nu! Hmm.. vad ska jag mer säga för nåt. För de finns inte så jätte mycket att säga. Jo för sig, idag försvann ytligare en spelare från oss. De är typ de som hänt. Satt uppe inatt mellan 03.45 till ca kl 7.00 och kollade på Sharks - Flames. Det var de värt att göra. Sharks vann med 5-3 och ska nu möta Stars i nästa omgång! Började 10.30 så sov en stund till sen (a)
image15

Japp. Fredag natt/lördag morgron är det dags igen att sitta uppe då de möter Stars! De var allt från idag. Tills nästa gång hare bra hej / Mattias

Kommentarer
Postat av: Jess

hihi, bara jag som ville titta förbi och säga hej! (a) :D

2008-04-24 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0