Ommöblering!

Under dom närmsta dagarna är tanken att jag ska möblera om i min lägenhet, sitter och ritar hur jag ska möblera om. Det är riktigt svårt eftersom jag vet inte om min internet sladd räcker över hela rummet t.ex. 
Sen så vet jag inte om min käre granne Enroth är villig att hjälpa till eftersom när de ryktas arbete i min lägenhet håller han sig undan och är oftast här när han kan ligga framför tvn.

Igår på kvällen så skulle jag kolla på NHL, men det blev inte av. Tv kanalen ville inte sända och visade istället bild på en stad. HAHA. Istället drog jag hem till Petter en stund och chillade där med några boys. Sen drog jag hem och kollade en film som heter Jumper, tyckte den var rätt bra, men samma problem som de är med många filmer, dom slutar väldigt konstigt. Idag så drog jag till Petter igen och såg en film som hette 10 000 BC. Riktigt grym film må ja säga. Väldigt fräck. Sen drog ja ner på hallen och tränade en stund.



Nästa gång jag skriver är om ett par dagar, kommer starta ommöbleringen imorgon och drar därmed ut kontakterna till datorn. Även en bra början på att bli av med mitt datorberoende, får se om jag pallar det.
Ni får väll ta del av Rotens liv dom närmsta dagarna.


Det var allt från mig.
Ha det bra
Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0