Puuuh

Har vart dålig update från våran sidan men de är bara för att det inte har gåt att logga in på bloggsidan sen i lördags. Men iaf så har vi börjat praktiken igen. Jag är på Tallnäs dagiset och Simon är på ett gym nere i Timrå. På dagiset jag är så är de rätt skönt. Man gör inte så mycket mer än att vara med ungarna. Om vi är inne sitter jag i soffan och om vi är ute sitter jag på bänken i solen ;)  Första  April idag och jag har fåt nåra dåliga skämt men de är kul. Jessicas skämt tog priset (a) Idag är de näst sista isträningen tror jag. Och som vanligt är de oseriöst och vi har bara kul. Fast idag sa Ante att vi måste vara seriösa eftersom de kommer två try-out spelare. Men tror de inte blir mer seriöst än dem andra gångerna. Varmt väder är de ute också. De ligger mellan 10 till 15 grader och snön försviner fort. Snart är de dags att parkera sig på Simons balkong :) A-laget förlorade båda sina matcher nere i Jönköping och de har spelat riktigt dåligt där nere och de är ju skittråkit. Men på torsdag är det ny match och nu är de vinna eller försvinna för dem. Men de vinner nog för de har vart sånt tryck i Eon här i slutspelet. Ni som inte är här och kännt på trycket får se det här istället. Lyssna på jublet efter 2-2 och 3-2.

På första reprisen på 2-2 målet. Den kameran dem visar högt upp backom mål. Jag stog breved den och man ser min arm snabbt när Timrå gör 2-2. oolt va (a) ;)

Har inte mer att säga nu men tills nästa gång hare bra hej/Mattias

Kommentarer
Postat av: Jess

yeah yeah ;)

2008-04-01 @ 16:32:38
URL: http://jessoijeberg.blogg.se
Postat av: stora stygga vargen

Hoppas det är ett aprilskämt det du gör på praktiken!!

2008-04-01 @ 17:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0