Roten, the CS guy

Efter ha fått mitt smeknamn så tänker jag hitta på ett åt Roten nu också, efter att ha kommit hem från teorin vi hade på hockeygym så tittade Roten förbi. Det han gjorde var att han hittade sin nya vän. Datorn och Counter Strike. Jag var tvungen att städa för Mormor och Morfar skulle komma hit och Roten skulle chilla på balkongen ett tag men det blev CS och datorn som slök han. Det blev inte så lång spelstund men han var verkligen inne i det och skrek och hade sig! HAHA


Nu är iallafall mormor och morfar här så ska vara lite social nu.


image12

Tack och hej //Simon


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycklig

2008-04-18 @ 18:30:44
Postat av: (*) Str

Ville bara säga att jag mötte roten o han hade 2-12 hahaha :P

2008-04-19 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0