Så hockeysugen!

Inatt så satt jag och Roten uppe och kollade på Ny Rangers- Pittsburgh Penguins som slutade 4-5 till Penguins. Efter den vid 4 tiden började Rotens älskade Sharks mot Dallas, jag tröttnade efter en period men Dallas vann med 3-2 och han höll mig uppdaterad även fast jag sov. Blir så grymt sugen på att gå ut på isen när man kollar på hockey.  Innan det var vi borta hos Billman och spelade fifa med Kalle, Didrik och Bröderna såklart. Vi delade upp oss i lag. Jag och Obad, Rappe och Didrik, och Kalle och Roten. Det var riktigt roligt.
Idag var vi ute och cyklade, vi cykla ner till havet och chillad där ett tag. Var fortfarande hockeysugen, har kollat på hockeysidor hela dagen och ikväll ska jag försöka kolla på Colorado- Detroit, hoppas på Colorado seger där.
Nu sitter vi och kollar på körslaget, det är riktigt roligt.
Aja, det har vart en seg helg och kommer fortsätta vara seg. Ha det bra.
Simon
image16

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra kväll!

2008-04-26 @ 20:32:57
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: tootally

Ha en bra kväll! :D

2008-04-26 @ 20:44:37
URL: http://tootally.blogg.se
Postat av: Kalle

Du glömde skriva att förhandsfavoriterna (jag och roten) blev mmmmmmästare :D Efter en straff förlust och ungefär 19 segrar:D Roten vann assist-ligan och utvistningsligan och jag skytteligan! Den största segern var med 6-0 mot Didde och Rappe! Kissning, kissning, kissning!

2008-04-27 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0