Simon, The CS guy

Simon har funnit sin nya vän. Och det är åter igen datan och hans saker som slukar Simon. Satt där inne och kollade på hockeyn och pratade i stort sett med mig själv. Eftersom ja sällan fick svar från Simon då han satt och Spelade sitt CS. Så jag drog in hit istället för att kolla hockey finalen. Men när jag drog så lät jag dörren vara öppen för att se om han märkte nåt. Jag gick därifrån vid 21 tiden och dörren stårt fortfarande öppen. Så ni förstår att han verkligen är inne i det där och hör inte ens att dörren är öppen. Haha. Iaf så har vi skola och den är chill. På eftermiddagarna är det fys med hockeyn och den går riktigt bra faktisit. Så kommer nog resten av veckan se ut också, fast imorron ska jag ner till Birsta och Ica Maxi och handla lite med Kalle. Aja ja ska se hur länge dörren är öppen hos Simon och ja återkommer med hur länge den är öppen. Nu hörde ja världens smäll och de var Simon som smällde igen dörren. Den var alltså öppen i ca 30 min. HAHA. Se vad roligt vi har här uppe ;) Det var állt för idag men tills nästa gång hare bra hej / Mattias

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag vann åtminstone

2008-04-16 @ 22:20:07
URL: http://sm910303.blogg.se
Postat av: Oliver

du sög hörde jag:P

2008-04-16 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0