Simon the rocker

Yeeah, fredag nu och en lång sådan. Får se om jag och Simon orkar se matcherna inatt. Första matcher är mellan penguins och Rangers. Kl 01.00 börjar den. Sen kl 04.00 börjar Sharks mot Stars. Den ska jag iaf se. De är ett måste. Idag så har vi haft skola och sen efter det drog vi och tränade lite. Jag hade lite tråkit mellan övningarna så jag filmade Simon när han släpte loss till en låt.

Så där såg han ut när han släppte loss ;) Efter det där drog vi och handlade lite. Skulle gåt över till han nu men han ska tydligen åka och jobba på Hälsostudion ikväll. Så ja får vänta med att gå över till han. Lägger in en till film som vi filmade i vintras när Simon förlorade klunshen om vem som skulle åka kundvagn ner för en backe. Vi som klunchade var jag, Micha, Owuya, Kalle och Simon. Simon torksade klucharna och fick åka i kundvagnen ;)

DE där var allt för idag. Men tills nästa gång hare bra hej /Mattias

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha vad kul, mera videos vill vi se :D

2008-04-25 @ 17:56:59
Postat av: obad

pimpy, fan va du e snygg
fucking love you man

2008-04-25 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0