Söndag 6/4 /simon

Jag sitter här vid datorn och har hittat världens roligaste hemsida, medans roten kommit hem efter en brunkande resa till hassela? va gör man där? åker skidor?
Hehe.
Ja i helgen har Maria varit här, det har vart jätte roligt och mysigt. Jag tror vi är världens lataste personer, vi vaknade vid 2 på lördagen och sen kollade vi på film och massa one tree hill avsnitt, hela dagen. Men de har vart jätteroligt.
Hon har bjudit på 2 kladdkakor, första var med vitchocklad. Det gick ju inte så himla bra, men dagen efter när vi hade oboypulver va det jätte gott.
Idag vid 20 i 10 åkte hon hem, och jag satt mig och utforskade denna roliga sida som jag nämde. Ni ska få ett smakprov på den sidan.

http://www.jibjab.com/sendables/view/fsG3RQA8V9OHbxA3iI754J2u
HAHA
Man kan alltså göra filmer med sina ansikten, roligt alltså.

Ha det bra
Simon

Kommentarer
Postat av: Eva Enroth

åh! det där var ju j´ätte kul! Vad du kan simon.

2008-04-06 @ 17:51:04
Postat av: Jessicaaa

Hmm, ja vad gjorde du i hassela egentligen Mattias? Nu får du berätta för oss! :D

2008-04-06 @ 21:07:41
Postat av: Fet Estet

Vilken dålig humor du har tjockis!

2008-04-08 @ 03:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0