Stockholm imorron!

Japp, imorron kommer jag hem. Simon åker hem först nästa vecka på nåt målvaktsläger. Iaf så har det vart en jobbig dag. Började med engelska och sedan gympa. Där lirade vi innebandy och när halva klassen spelar hockey så blir det ett högt tempo med många proppar. Typ som i Kvb med 9h! Vi var för jävla gryma i den klassen. Iaf så hade vi sedan prov i fritids kursen. Det gick rätt bra och hoppas på att de blev bra också. Sen rullade dagen på. Fys kl 17.00 och idag hade vi löpning. Intervaller och eftersom man var rätt slut efter morgonens bandy var man rätt mör efter ännu ett löppass. Efter var det Lag möte med J20. Där vi gick igenom kommande säsong med mål osv. Alla försäsongs matcher och sånt. Vi börjar iaf hemma mot Skellefteå den 8 augusti. Och den 17 augusti är det dags för årets första derby då vi möter Modo! För mig som är ny här uppe så förstog man inte det där med derbyt mot Modo i början. Men ju mer gånger vi möte dem med både J18 och J20 så förstog ja. De är de roligaste matcherna på säsongen. Och att göra mål på dem är hur skönt som helst! Specielt i Swedbank. Aja de var det. Imorron åker jag som sagt hem och blir hemma tills på söndag.  Nu ska jag in till Simon och hjälpa han med hans så kallade om möblering. Vet inte hur det går så ska in dit och kolla läget nu. Lägger in en bild från idag som Affe tog.
image17

Ja Affe småtrixa lite med bilden och ja tyckte den blev rätt cool;)
De var allt från mig. Simon kommer hålla koll här uppe under veckan så. Tills nästa gång hare bra hej/Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0