Tjena dagboken!

Nu är jag tillbaka här igen. Om helgen då så var jag i Hassela och det var skit kul. De blir nog en ny tripp efter nästa sesse ;) Iaf så var det praktik idag igen och för mig på dagiset. Som vanligt är de rätt kul faktist. Ungarna är sköna och man börjar mer och mer komma in i kläderna. Nu sitter jag här och har precis vart och satt upp en fin lapp på Simons dörr som han ska få se nu när han kommer hem.
image8

Snygg va ? ;) Idag ska jag och pimpen ut och springa. De är snö storm här uppe så de blir kallt. Våren kommer inte än på ett tag iaf. Sm-Final ikväll och jag hoppas Hv tar hem det. Och tror de vinner med 4-2 i matcher.
Har funderat på det här med att jag och Simon har samma blogg. Många har sagt till mig att ja ska köra eget. Så ni får säga till mig eller Simon om ni vill ha delade bloggar eller samma bloggar. Men ja är rätt het på att gå tillbaka till min gammla. Vi får se hur de slutar. Nej nu är de slut för den här gången men till nästa gång hare bra hej/ Mattias

Kommentarer
Postat av: Jag

jag tycker ni borde skriva var för sig:D

2008-04-07 @ 18:48:24
Postat av: Du

Du tycker att ni inte borde skriva var för sig:D

2008-04-07 @ 22:03:20
Postat av: Otto

Absolut helt rätt att gå tillbaka till din egna roten, känns som Simon inte håller din klass riktigt.
Så jag och mina läsare från småland tycker du ska gå din egna väg !

2008-04-08 @ 23:13:08
Postat av: Oliver Ekman-Larsson

Jag håller med Otto till 100%! Simon håller helt enkelt inte internationellt!

2008-04-09 @ 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0