Aldrig Fucka upp

Tjenare, det var ett bra tag sen jag skrev, men har inte haft mycket tid då man under sin sista vecka gör otroligt mycket saker. Som hänger hos polare hela dagarna, vilket man inte kommer ha tid och ork under skolsäsongen.

Vi har haft träningar i stort sett varje dag, dom har gått bra och det är ju alltid skönt.

I helgen är vi lediga, men tänkte dra och löpa någon runda någon dag i helgen, vi får se vad som händer annars.

----------

Tidigare idag lyssnade jag klart på en bok, (är för slapp och dålig för att läsa, så det blir ljudbok på ipoden), Snabba Cash av Jens Lapidus. Boken får klart en 5 av 5 för jag tycker det är den bästa bok jag läst och man vill aldrig sluta läsa, även när jag hade lyssnat klart blev jag besviken för man vet ju inte vad som händer efter?:O

Så jag har precis fått hem uppföljaren, Aldrig Fucka Upp (därav rubriken), Det är nya karaktärer, helt nya huvudpersoner. Men det är samma Stockholm, samma undre värld, samma bossar i toppen.
Huvudpersonerna från Snabba cash får alltså inte vara med, nämligen JW(Braten som var min personliga favorit), Serben Mrado eller Chilenaren Jorge eller en som kom in då och då Karl, alias JetSet Karl. Och det är ju synd, men får hoppas att dom nya huvudpersonerna och boken minst lika bra.

För övrigt så har även vår egen Karl Kling fått ett smeknamn av mig, nämligen Jetset Karl, och det namnet används flitligt av killarna i laget, inte minst mig och Byström.
_____________________________________________________________________________________________

Annars idag har jag tränat, sovit, tränat, vart hos Kalle med Billmans och Hamrin, sen när dom drog kom Kalles fruga Linn, då drog vi igång kortspelet, lite nigra och President och vänd10, jag vann väll på det mesta, men det är väll ingen konst.

Mrado till vänster, JW i mitten och Jorge till höger
En måste bok för er som gillar att läsa, annars en måste bok
för den är så himla överlägsen.
Ha det bra
Simon

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha ingen konst! Fast i för sig är det ju en konst om du klarar av att vinna, fast kalle fuskar så det visslar om det! ;)

2008-08-24 @ 13:41:31
Postat av: Kalle

Men chilla ner er båda två. Jag vann fan hela tiden och det var ni två som försökte fuska. Men jag bemmmästrade er som mmmästaren har lärt mig!

2008-08-25 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0