Assistant coach

Sitter och degar framför datorn, Seany "mästerkocken" står i köket och lagar pasta och köttfärssås. Kommer nog bli riktigt gott.

Vaknade upp rätt sent idag, något som inte gjorts på väldigt länge och något som var riktigt skönt. Drog sen iväg med Karlof och käkade lunch på eon med "Barntyboy" (hans farsa). Åkte hem och slog bort några timmar framför tvspelet, sagan om ringen, den tredje tidsåldern.

-------------

Åkte ner till hallen för att påbörja min mycket väl planerade beachbody 2012, och för att kolla lite av lagets träning. Har tagit ett break nu i ett par dar för att inte förvärra en känning i låret.
När jag kommer ut och ska kolla så kommer Ante fram till mig och säger: "Du ska få en uppgift, klarar du den?"
"Javisst",
 jag är kapabel till allt tänkte jag.  "du ska få vara tränare med mig imorgon på 95ornas träning"
Självklart tackar man inte nej till en sån sak, jag ska ju trots allt bli hockeytränare när jag blir stor, så det är en bra början på mitt mycket väl planerade framtidsjobb.

Ikväll ska jag slå bort kvällen med kalle, billmans och micha. blir väldigt slappt

Peace
simme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0