Chill out peps.

Har fått mycket klagande nu på vår dålig uppdatering. Kul att ni tycker det, betyder alltså att vi skriver bra och intressant, eller?

Men vi helgen har jag inte vart hemma nått typ.
I fredags spelade vi ju vår första match, mot skellefteå, vi förlorade med 3-1 men vi spelade bra och det verkar lovande inför säsongen. Jag gjorde en stabil insats i målet och motade 31 av 34 skott, och fick mycket beröm av folk.
Efter matchen var vi hos brussa där det var en stor pokertunering, dom höll tydligen på till 7 på morgonen, om de va me poker eller uno vet jag inte:p hehe

Igår så var jag med Petter typ hela dagen, han smsade mig på morgonen och undra om ja skulle me och handla, hade 71.50:- med mig till affären och handlade lite exakt för 71.50:-, sen drog vi hem till Petter och han bjöd på en god potatisgratäng och grillad kyckling och vi kollade på JALLA JALLA, riktigt kunglig film med schyssta brudar.
Sen skulle vi dra in till stan och intersport och kötta upp vårat spelarbidrag, men tyvärr kom vi 10 min för sent så dom hann stänga. Så vi gick runt i lite affärer och samma i birsta, sen åkte vi hem och kollade en hockeyfilm hos mig.

På kvällen var jag ganska seg men drog iväg till HKH och spelade lite xbox och så med micha, brussa, micke, affe(BD), kakan, machan å nån till kanske.
_____________________________________________________________________________________________

Vill ni läsa lite nybörjarbloggare som precis har dragit igång med sitt skrivande kan ni ju alltid besöka:
Didrik Lögdal
eller
Bröderna Billman

Nu ska jag snart ner på gymmet.
Ha de
simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0