Cup i Luleå!

Ja det blir cup i Luleå för min del i helgen. Ska bli grymt kul där uppe. De enda tråkiga är buss resan på sisådär 8-9 timmar, men de får man ta. Just nu sitter jag med CJ som är Möller men ja kallar han för CJ. Sen så siter jag även med steroridpojken som då är Rasmus Wall. Han har fåt sitt smeknamn eftersom han blir fullständigt galen när han åker ut på två nudd tex. Men hans historier om de får vi ta en annan gång. Just vi tre ska spela tillsammans imorron då vi möter Kärpät kl 19.30. Kul eftersom alla vi tre är Stockholmare ;)

Någon som vet vart självaste pimpstyle tagit vägen? Var länge sen han skrev nåt. Om någon vet var han är så skirv en liten kommentar.

Mer om helgen då. Vi möter Kärpät, Kiruna, Luleå, Löven och Skellefteå. 3*20 alla matcher. 5 matcher på 3 dar. Ska bli grymt kul. Appråpå ingeting så har Simon sagt åt mig att ha såna här stora mellanrum mellan vissa rader så tänkte - varför inte ? 

Har fåt lite bilder av proffs fotografen Pia från matchen nere i Gävle när vi slog Brynäs med 3-2.  Här kommer lite bilder från den matchen.



Jag och självaste Pimpstyle innan han försvann.



Laget



Jag coh CJ



Avslutar med en på mig själv ;)

Ja de var allt för denna vecka. Nästa inlägg lär väl komma nästa vecka då. Om inte vi råkar hitta Pimpstyle på bussen eller nåt och han får för sig att skriva från hotellet uppe i Luleå. Men tills nästa gång hare bra hej / Mattias

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken höjdare du är på att uppdatera, det gillar vi :D hoppas helgen i Luleå blir toppen och att ni vinner!

2008-08-28 @ 21:00:08
URL: http://lajno.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jamen det är ju starkt av dig att gå på tre lektioner denna veckan :) Har precis kommit hem från skolan, klockan är fem och det är fredag! Lyckat. (a) Lycka till i Luleå vännen :)

2008-08-29 @ 16:49:40
URL: http://jessoijeberg.blogg.se/
Postat av: Lea

Sv: haha, jaapps, det har vi ! ;) har inte viktor berättat det? :O

2008-08-30 @ 20:50:00
URL: http://leeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0