Ett meningslöst inlägg

Ni som följer min blogg vet ju att jag umgåts rätt mycket med Diddan, men nu är han försvunnen, han har stuckit till nyköping för att spela hockey där.

Idag camade jag med han, och gud vilken min han fick när jag skickade ett mms:D haha
Han har inte fått sin lägenhet än så han sover hos en som heter Viktor nu, samma Viktor sov med oss ledare under honken veckan. Exakt kopia av Zlatan Ibrahimovic...

Men kan lägga in en skön låt som får mig att tänka på denna sköna zlatan kopia. Och Didde, visa han denna låt.

Simon

Kommentarer
Postat av: Maria

Var med i min tävling där man kan vinna hår saker till ett värde av 800kr :)



http://shocker.blogg.se/2008/august/vinn-overraskning.html

2008-08-10 @ 19:33:32
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Didrik

haha men simon du måste ju lägga till att du och jag är dom största chillarna i Sveriges historia vi chillar fan hur mycket som helst ;)

2008-08-10 @ 21:23:33
Postat av: Didrik

dålig uppdatering

2008-08-12 @ 01:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0