I am back in the byhåla 2

Jag kom tillbaka till timrå igår eftermiddag men orkade inte skriva nått då hade enorm träningsverk efter gymmandet 2 dagar tidigare, pga att gymmet inte besökts sen veckan innan canada.

Har precis kommit hem från lagets första träning. Brunkade på något otroligt i början och drog på mig mjölksyra som jag hade exakt hela träningen. Men första träningen gick rätt bra. Gjorde en del räddningar jag var nöjd med och andra ingripanden man var mindre nöjd med.

----------

I förra veckan så spenderade jag min tid i Nyköping. Som ledare på Honkens Målvaktsskola, eftersom det var första året fick jag smeknamnet Rookie, men efter några grymma ingripanden övergick jag till LP. Jag fick ta hand om grupp 4 med Erik och det var alla småttingar, 96-98or typ, dom hade väldigt svårt att lyssna ibland och det fick mig att få sinnesbrott. Men med tre djupa lugnade jag ner mig.
Dom andra ledarna tog verkligen hand om oss Rookies och dom var grymt bra, extra tack till Rutan som var som en far för mig. HAHAH
Den här veckan har varit en av dom bättre i mitt liv och åker gärna tillbaka till Rosvalla nästa säsong;)

Lite rapportering av vad jag gjorde där:
*På kvällarna hade vi aktiviteter, men träffade lite folk iallafall.
* Sov inte så mycket.
* Gav ungarna väldigt hård fys
* Käkade Rhodos och blev dålig i magen(alla blev det)
* Var med och straffade ungarna som var uppe på natten genom att skicka ut dom nakna och göra armhävningar. HAHA
* Träffade en som jag bara måste hålla kontakten med, och du vet vem du är:)

Men i stora hela har det varit den viktigaste veckan i mitt liv(enligt Rutan himself), när jag blir stor vet jag mitt yrke, och det är MV tränare. HAHA

Peace
Simon

Kommentarer
Postat av: Rutan

Jag är stolt över dig min son!

2008-08-04 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0