Lassi Karonen

Hej igen. Har ju inte skrivit här på ett tag. Eller de har vart från och till och har blivit påmind om det men har inte haft lust att skriva typ men ja ska väl ändra på det nu. Fast Simon har skött bloggen bra i min frånvarå! Iaf så är det ju OS nu och vi har tagit två medaljer och båda i cyklingen. Två silver. Följer OS så mkt ja kan och orkar och en kille jag har fastnat för är Lassi Karonen. De är faan min nya idol. Han är svensk fast låter som finsk. Iaf så håller han på med rodd och det jag har sett så kissar han ner de han möter. Såg hans semi imorse och han vann den så nu är de final på lördag och jag kommer sitta bänkad iaf. Det som gör han ännu coolare är att han är 32 bast och började med rodd som 25 åring! Nog om OS då. Idag har vi haft fys på förmiddagen och efter de har ja vart å handlat lite. Dåligt väder idag också har typ spöregnat hela dagen. Igår så var de träning sen på kvällen var ja med Möller,Pekka och Wall och slog bort några enkla timmar där. Hmm, vet inte vad ja ska säga mer nu.  Kanske ska börja ta lite mer kort så de blir lite roligare inlägg? Senare idag är det ännu en träning och nästa match är först på måndag borta mot Brynäs. Nej nu ska ja lägga mig i soffan och kolla OS. Vi ses hare bra hej!



Lassi Karonen ! I final i singelscullern på lördag 9.50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0