Mycket OS nu

Ja, jag skriver mkt om OS nu. Men det är ju det som är grejen just nu. De sänds ju hela tiden och just nu spelar två svenskar dubbel i tennis i semin  och just nu står de 5-5. Senare idag ska fotbolls tjejerna möta Tyskland och där tror jag på en stensäker förlust för det lilla jag har sett av tjejernas matcher så har det vart sååå dåligt. Satt tyvärr åker de ikväll. Men jag tror friidrotten börjar idag och där kanske Sverige kan ta en medalj. Och imorron äre Lassi Karonen i final ! Mkt inlägg här också från både mig och Simon men de är bara bra. Ja det lär nog komma in ett inlägg senare idag också men nu ska ja se OS. Hej svejs ! /Mattias


Ara, vilken chef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0