Nära skolstart

Om ca 40 minuter börjar det vi alla har längtat efter, skolan. Sitter även nu och snackar med Rutan.

Men jag har inget och skriva så här tidigt på morgonen, förutom att just nu önskar jag att jag hade någon vid mig, men en 3 dagars visit duger tydligen inte. hehe;)
________________________________________________________________________________________________

Har just nu kommit hem från skolan, var en tråkig och onödig dag, gjorde nada. Enroth försöker ivrigt få in mig till honom och ska väll in dit snart tänkte jag.

Saker som är värdiga att ta upp:
*schemat är bra tycker jag Mattias. Men Simon tycker de är lite små tungt. Men vi har en matte lektion och två engelska per vecka. Sen så är resten typ fritidskurser. Sen går vi endast 8 veckor i skolan första terminen, resten av veckorna är praktik innan vi går på lov.
*Vi är ju inte yngst på skolan längre, ganska skönt.
*Imorgon är ännu en slappardag



BTW, grattis brorsan 20 år.

Simon

Kommentarer
Postat av: Patricia

hahaha ! 3 dagar är ju ingenting söt !

2008-08-25 @ 15:49:57
Postat av: Pontus (storebror)

va plats man fick ;)

2008-08-25 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0