Rillning och Rillmans

Sitter hemma hos bröderna Billman nu och väntar på att mästercocken Robin ska lägga på köttet på grillen.
Jag, brussa och Rasmus har tagit av oss på överkroppen och sitter och steeker ute på balkisen. Fick lämna dom ensamma för att kunna skriva i bloggen.

-----------

Senare ska den så kallade pimp Robin fixa brudar, inget jag vill för man vet ej vad Robin kan fixa. Sen är jag inte intresserad. Håller mig till den kalla trocaderon, köttet, pommes och bean. Det tillsammans med en tugga av Rasmus Billman blir perfa;)


Aja ska gå och göra dom sällskap nu, senare ska vi även basta. Blir nog bra det med.

Simon

Kommentarer
Postat av: Patricia

bäst för dig att du inte är intresserad Simon! ;)

2008-08-16 @ 20:58:04
Postat av: robin

ja nu när du har däckat simon så finns det ju inte så mycket för dig att göra och skriv sofiero istället för trocadero;)

2008-08-17 @ 00:09:03
Postat av: Simon Ericson

Haha snacka i nattmössan, jag var och hämtade min dödspolare emma k vid det laget så konstigt jag inte syntes till då

2008-08-17 @ 19:40:21
URL: http://sm910303.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0