Håller just nu på med middagen, blir nog en grym dagen före match middag, pommes med nått kött och lite bea sås vid sidan, låter väll gott?

Roten kom precis in och smörade lite för mig, han ville se happy gilmore med mig och kallade mig brorsan. Men visst, kan han bara kyssa mina tår så är det okej.

Igår kväll så lirade typ halva laget basket och det var asnajs, frammåt tolvtiden fick jag sms av Petter som undra om jag skulle vara med på målvaktsträning imorse, det gick ju inte att tacka nej till, så vi bestämde att han skulle komma förbi vid 8.
Imorse vaknade jag vid 8 av att han skicka sms om att han var påväg, och jag kastade på mig kläderna tog lite hallon yougurt och gick ut. När vi gick till hallen förklarade petter att han också försovit sig.
Väl där nere körde jag, Petter och Emil, det gick rätt bra. Sen drog jag hem till Petter och vi kollade lite film och så.

Sen glassade vi fram tills träningen, min träning gick super och imorgon har vi vår första match mot Skellefteå, jag ska vakta kassen så får hoppas mitt flyt håller i sig.

Pallar inte skriva mer för ska ut och fixa oupklarade affärer snart.....

Simon


Kommentarer
Postat av: Robin

Dags för en uppdatering!

2008-08-10 @ 14:41:40
URL: http://brodernabillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0