Sagan om konungens återkomst

Får mig att tänka på två saker.
För det första, tvspelet, sagan om konungens återkomst, det spelet som spelas hos Möller, enda problemet, vi kan inte klara sista banan, vi har prövat med fusk och mycket annat men tyvärr, det går inte. Någon som kan ge lite tips om den banan så hjälp oss.

För det andra så har den största konungen, nämligen en av våra trognaste läsare, gjort comeback i bloggandet. Nämligen Viktor "Stefan" Alm, bort med gammalt gruff (alm65.blogg.se) och in med nytt fresh, Viktoralm.blogg.se
han har lovat förbättring med sin egen uppdatering men hittils har det inte verkat så lovande med 1 inlägg på 3 dar. fy....

-----------

För övrigt så händer det inte så mycket här, träningar och chill med andra ord.

PS: Efter klagande på läsare så skulle jag bara lägga till att jag och Diddan var troligen och tydligen dom största chillarna i sverige, men har ingen aning, kanske stämmer. Isåfall blir jag glad.....

Ha det bra
simon


Kommentarer
Postat av: Didrik

haha sant :D vi är chillare

2008-08-12 @ 23:08:05
Postat av: rogan

har mattias slutat blogga?

2008-08-13 @ 11:31:51
Postat av: viktor

hade problem med en ljugande BC där av uppdateringen, men nu är den i full gång;)!!

2008-08-13 @ 23:15:34
URL: http://viktoralm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0