Skön seger !

Har vart dåligt på update här från våran sida men vi har haft rätt mkt att göra, iaf jag. Ja vi börjar väl från i måndags då. Då hade vi borta match mot Brynäs och vi vann med 3-2 och där vi kämpade jäkligt bra. Sedan en sköööön buss resa hem med sen seger i bagaget. KOm hem vid typ 2 på natten. Sen på tisdagen hade jag ny match med aj mot Salzburg där vi vann med 8-3. I måndags så var morsan farsan och brorsan å kollade och då fick ja xboxet hemifrån. Så nu har jag nåt ja kan slå bort några timmar med och vissa i laget var snabba att komma över och spela, än så länge är de lungt men de känns som jag tar Simons besökare ? haha. Sen igår onsdag hade vi löpning på förmiddagen sen var det ledigt. Jag var med Micha hela dagen och vi gjorde pankakor till middag. Sen så gjorde vi lite allt möjligt igår kväll med bla Simon, möller och Wall. Idag så var det de vanliga. Ner på hallen inna  lunch. Hem igen för att äta lunch. Sen ner igen för träning. Våra dagar är rätt schema lagda känns de som. Yeahyeah. På måndag börjar skolan och de tycker ja känns helt okej. Ska bli skönt att ha något att göra på dagarna så man slipper sitta hemma och ha tråkit. Jag har inte så mkt mer att säga, Simon kanske kommer in och skriver någon rad om han känner för det. Men tills nästa gång hare bra hej / Mattias

NU ska ja kolla Bert :)

Kommentarer
Postat av: CIZZI

Härligt att läsa vad du gjort,de va ett tag sen.

2008-08-23 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0