Sköna onsdagar, för fritid!

Nu ska jag skriva, och de är inte varje dag men iaf. Igår var jag nere och kollade bj mot Modo. Tanken var den att ja skulle spela men har sträckt mig så satt på läktaren. Tyvärr så slutade det med 7-4 förlust. Idag onsdag så började skolan, eller tisdag och måndag har vi inte gjort nåt. Vi började enligt schema 9.20 och som rubriken låter så är onsdagar grymt sköna, för oss i fritid dvs. Vi som har valt fritid som inriktning går på onsdagar mellan 9.20 till 11.30. Vi har två lektioner på onsdagar, grymt! Medans Simon och typ alla som går pedagogik och barn går till 16. De ska typ starta ett företag som sysslar med blöjor. Simon får skriva om sitt blöj företag någon annan gång. Vi i fritid är typ 8 st bara och resten går i den andra gruppen. Valde även praktik plats idag. Får antagligen badhuset eller Eon. Får veta nästa vecka typ.

Idag är jag träningsledig men Simon och grabbarna i bj ska kämpa sig ut i spö regnet och löpa intervaller med Roffe. Själv ska jag nu påbörja min middag som blir en kyckling gryta med ris. I helgen så vet jag inte vart ja spelar. Ante som är bj tränare vill ha med mig med dem eftersom de är kort med folk i bj och de ska på cup uppe i Luleå. Men Aj ska till Västerås och Brynäs och spela men ja vet inte hur de blir med det där. Får veta imorron hur de blir. Men en cup uppe i Luleå skulle inte sitta fel. Dessutom ska alla nya killar i bj få äta sur strömming och göra lite andra grejer för att välkommna dem till klubben, och de vill man inte missa!

Lägger in en bild från i sommras då jag var ute och seglade med min farbror.


Mitt ute på Östersjön på väg till Gotland och Fårö. I nio timmar satt man så där.


Det var allt för idag. Tack och hej/ Mattias

Kommentarer
Postat av: Lina

Otroligt härlig bild!

Haha du och dina lallardagar, helt sjukt. Själv får man slita!

Hoppas helgen blir som du vill, och lova att göra lite mål hur som helst ;)

2008-08-27 @ 16:52:24
Postat av: DoGGe

Då det blir fritid för mej också:D

2008-08-27 @ 19:40:04
Postat av: Kalle

Aldrig att jag skulle sätta mig i en båt och låta dig styra!!

2008-09-01 @ 14:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0