A sunny week=)

Har precis kommit ut från duschen, skönt att för en gångs skull på väldigt länge duscha i en vanlig dusch. Det finns bara loser duschar ute på nåtarö. Sitter nu och väntar på en sen middag som farsgubben ska fixa ihop, vad det blir vet man aldrig, Pata kan komma med nya överaskningar hela tiden. Haha

Ska ner och äta nu

Han hade gjort det igen, överträffat sig själv i en god måltid. Att farsan inte blev kock istället för elektriker kan man inte förstå. NOT
Ne men det var gott.

----------

I helgen har jag som sagt vart ute på nåtarö, var laddad för en helg fullspäckad med träning eftersom jag inte trodde Thomas skulle ut, men han kom ut iallafall så vi chillade rätt mycket, under lördagen spenderade jag, Thomas och Martin hela dagen på stora sand och vi steekte på och fick najsiga solbrännor. Ni vet hur det är att ligga på mage och spana tjejer och sen har man en knallröd rygg. Haha
På kvällen träffade jag och Thomas two girls, Emelie och Sofia och vi hade mys. Väldigt trevliga tjejer:)

----------

Uppe i Timrå är det tydligen hel vilt. Gatufesten har precis vart och jag har hört rykten enda ner till sthlm om hur Diddan nästan somnar i karusellen, bröderna Billmans som pimpar brudar var och varannan minut och Karlof som är kung som vanligt. Dom verkar ha haft en trevlig helg som jag helst gärna skulle vart med på.

Ps. internet är konstigt så det har tagit tid innan jag kunnat publicera detta inlägg.

Peace, Simon 

Kommentarer
Postat av: didrik

kung att sova i karuseller ;d

2008-07-06 @ 22:56:44
Postat av: Kalle

Bröderna billman pimpar 12åriga pojkar inne på mad-house!

2008-07-06 @ 22:57:06
Postat av: Roten

De är billmans och simon som raggar på mindreåriga ;) Eller hur kalle ;) ?

2008-07-07 @ 11:16:58
Postat av: Simon

yeahyeah, alla har olika smak.

2008-07-07 @ 19:12:21
URL: http://sm910303.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0