Campdag 1 forts.

Har nyss kommit hem från första dagen på campen. Körde som sagt på fysen och det var 2 rätt jobbiga fyspass.
När dom andra hade is satt jag och kollade, första ispasset visste jag skulle vara utan puckar. Men jag fick en chock när jag såg vad dom fick göra. Han som bossar på isen, Pat nånting, a.k.a ishitler, nytt smeknamn jag gett han, är en riktig galning. Här får man inte lära sig teknik, utan här ska man förstöras som människa genom värsta träningen i sitt liv.
Dom fick inte precis åka skridskor i en timme och 30 min, utan dom fick köra värsta benfysen på isen, ner på mage, upp, hela tiden... Två vatten pauser och efter isen låg det fler målvakter utslagna än människor i andra världskriget.

Till pass två var det puckar, men fortfarande jobbigt, dom som inte stog i målet skulle arbeta hela tiden.

------------

Jag på läktaren blev bara trött genom att titta på första passet, sen efter isen åker han och skriker åt mig:
Now, you are obliged me 250 pushups, situps, jumps from stomach and back, etc. we take it tomorrow morning before the ice as warming.

Sen efter andra ispasset när han hade gjort mål på en kille åker han fram till mig och pekar och skriker:
Tomorrow it's your turn! Your'e next!

Det får man ju tolka exakt hur man vill, men jag är laddad för en väldigt tuff dag imorgon och jag hoppas att min inte allt för slappa sommarträning gett resultat annars blir det väldigt jobbigt.

____________________________________________________________________________________________________

Jag har laddat inför
morgondagen med
10 Gatorade......


Simon

Kommentarer
Postat av: emma k

lycka till gubben!

2008-07-22 @ 18:16:14
Postat av: Roten

Kämpa pimpen. Vårat ben pass för några veckor sen kommer du ha till nytta nu ! Juste, norrbaggen har kommit till timår nu :)

2008-07-22 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0