Campdag 2

Oh mon Dieu, det är så man säger oh my god här. Det är just vad dag 2 på campen varit. Först stenhård fysträning på morgonen varpå världens tuffaste ispass, dom är jävligt snabba i förflyttningarna här, jag hängde inte riktigt med i deras tempo i början och jag blev trött efter 2 min men jag gav aldrig upp och klarade mig igenom med nöd och näppe första skridskopasset på 1.30 timme.
Seriöst, har aldrig vart med om jobbigare träning.
Sen hade vi ett lite slappare fyspass men ändå väldigt jobbigt, sen var det dags för första passet med puckar. Vi körde rätt tufft och det gick väldigt bra, fram tills dom 2 sista övningarna då jag tappade lite i orken. Men första dagen vill jag säga att det gick bra men det var JOBBIGT.

Är glad att jag fick köra benpasset som Roten kommenterade i förra inlägget, men jag skulle behövt det 100 gånger mer.
Då skulle jag nog klara detta läger utan problem;)
______________________________________________________________________________________________________

Sitter just nu med verk överallt i benen, varenda muskel bara verker. Ska nog gå in och ta ett bad snart, det skulle ju sitta väldigt fint.

BTW, jag har skaffat en del homies här borta, my man. David Cassabon, riktigt skön kille, kan mycket engelska också. Sen har jag blivit en mörkhyads brorsa. Haha
För er som inte vet det, så snackar ju dom bara franska här borta.

Lägger in en del bilder från campen.
IshallenFysDrills in the middleDrills at the cirklestrött killetrött killePat(Ishitler)Vinny har ett jävla slagskott, här visar han att även pucken kan fastna

David et moi
Me and David Cassabon


Nu ska jag dra mig tillbaka, tidig sängdags idag för att kunna orka morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Roten

Du kunde ju ha kört på själv när vi drog ju ;) En låt som påminer om dig pimpen

http://www.youtube.com/watch?v=gBEp8opnHc0&feature=PlayList&p=5D11746D7B7ACC11&index=27

2008-07-23 @ 08:55:37
Postat av: Roten

har fixat en sprillans ny sticka åt dig också. Så man kanske får en sovunir från canada? (a)

2008-07-23 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0