Campdag 3

Har precis kommit hem från dag 3. Var en rätt skön dag, den var inte lika tuff som igår, men det var en "njutdag" sa han, för imorgon är det stenhårt igen. Gick annars väldigt bra idag, hade någon fruktansvärd träningsverk men som tur var kände jag inte av den på isen.
Idag var det videoanalys, och jag var nära på en shoutout, men släppte en puck förbi mig. Det är godkänt:p
För övrigt var fyspassen väldigt slappa, förutom första. Som skulle vara slapp, men vi fick en uppgift vi inte klara av. Vi skulle hålla en basketboll i luften via kast mot plankan, åkte den i backen fick vi göra 10 pushups. Vi skulle hålla ut i 3 min, tyvärr gick de inte och vi fick totalt göra 120 pushups, sen fick vi ett ny utmaning, vi skulle hålla ut i 1 min, klara vi det skulle vi få köra övningar med tennisbollar, missa vi fick vi köra intervaller. Tyvärr blev det den sistnämnda och mina vader värkte på bra, men jag kötta på som hela dagen.

Ispassen funkade väldigt bra och jag var inte lika trött/efter som igår, kanske va för att det var en lite lättare dag.

-----------

Just nu sitter jag och snackar med my man, David Cassabon på msn, en riktigt skön kille.
Jag har även lärt mig namnen på dom flesta. Wiee, tackar tackar. Sen har jag lärt mig några ord.
Vem vet om jag kan snacka flytande franska när jag kommer hem....

-----------

Till Roten: Visst, du kanske kan få en souvernir, jag kan ju alltid gå in på en souvernir shop i gamla montreal och köpa en tröja med en älg på. =)
____________________________________________________________________________________________________


Lägger inte in några bilder för det tar 1000 år och ladda upp dom här, internet uppkopplingen är inte den bästa, så när jag kommer hem lägger jag upp en hel del bilder.


Peace out
Simon

Kommentarer
Postat av: viktor

låter som om det är rätt mysigt på andra sidan havet ju;)har du sätt carrey price än?? han bor la där?nästa år hänger ja på dig så köttar vi sönder canadickerna;)

2008-07-24 @ 20:10:58
Postat av: Storebror

Simon, du suger :)

2008-07-24 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0