Campdag 4

Hello Swedes

Blev ett sent inlägg nu, har vart och handlat hela kvällen efter campen. Klockan är halv 11 nu och ska snart gå och lägga mig i ett hotelrum som luktar ishockey, vi får inte ha kvar grejerna pga att dom kan bli stulna och personalen här borta på hotellet har börjat klaga genom att sätta upp skyltar, men det står på franska så vad vet vi?

-----------

Dagen som för övrigt vart en riktigt köttardag började för övrigt med lite humor. När jag suttit en stund i vårat omklädningsrum så ropar vår ledare Pat att jag ska komma in i andra omklädningsrummet för att jag precis fått en fanclub. Väl där inne står "my brother" Joey Èmond och "my other brother" Alexandre Rajotte och dansar, Alex kör den klassiska fiskkastet och Joey kör några dancemoves innan han tar tag i mig och alla börjar dansa. Haha
Dessa två killar ska nämligen spela i QMJHL nästa år så det är najs och skaffat sånna homies:p haha

Annars var dagen en riktig köttar dag, bland det jobbigaste ispasset hade vi imorse, med brutalt mycket förflyttningar och benen bara värkte, men köttade på och orkade med hela väldigt bra. Sen hade vi rätt sköna fyspass förutom en 30 minuter med bara mage. Kommer ha ett grymt 8-pack när jag kommer hem......
Ispasset med puckar började likt salos insats mot vitryssland, typ skit. Dom 2 första övningarna, trodde då att passet skulle gå åt helvette, men efter en skön lätt övning som jag höll nollan på fortsatte jag övning efter övning dominerande med great saves efter greatsaves.
Så ispassen idag i stora hela har gått väldigt bra.

____________________________________________________________________________________________________

Var och handlade i St: Bruno idag efter träningen, ett gigantiskt köpcenter och bredvid hade dom en gigantisk hockeyaffär. Så jag shoppade loss för mina sista slantar.
dagens inköp

Dagens inköp:
*Ett nytt halsskydd
* Nya knäskydd....
*Sexigt sköna underställsbyxor
* En go habs go tröja
* Svarta american eagle jenas
Benskydden är lite annurlunda här borta,
sorry att bilden är sne, men farsan är en dålig fotograf.                                             
____________________________________________________________________________________________________

Jag har även köpt en souvernir till dig Mattias, 180:- kostade den, får hoppas att du gillar den då du har lite udda smaker på huvudbonader.....

Alexandre, Simon, Pat and Joey
Alexandre Rojatte, Simon Ericson, Gruppledaren Pat and Joey Émond

Kommentarer
Postat av: Roten

HAHA, hoppas de är rätt strlk bara (a) one size fits all? Men klubban jag har här uppe i timrå nu är också rätt värd om några år ;)

2008-07-25 @ 17:06:48
URL: http://sm910303.blogg.se/
Postat av: tessan

SMÅ benskydd ................ :O

2008-08-13 @ 14:09:15
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0