Heldag på stan

Klockan är 4 här borta och jag och farsan har precis kommit hem från stan. Vi åkte in dit runt halv 11 i morse.
Vi hade fått tips om att den så kallade gamla stan var bra, vi gick där i ca 1 och en halv timme utan att hitta nån affär eller nått. Så när vi var påväg hem utan att hittat nått får jag syn på Harveys och HM, harveys som jag trodde var nån klädaffär men visade sig vara en hamburgeaffär, men vägen till det affärerna, mitt framför ögonen på oss var det en lång gata med 100 tals affärer och en stor galleria. Jag köpte ett par jeans och en tröja, ganska snygga för inte så mycket money...

-----------

Vi har precis fått reda på att hockeyprylarna kommer att komma hit. Imorgon kväll... Så första dagen på campen får jag låna ihop grejer eller så får jag stå vid sidan och kolla.

Dagens inköp
Jeans
American eagle jeans
piké
American eagle piké






Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt gubben, jätte fina kläder ! :D

Saknar dig hjärtagull!

2008-07-20 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0