I am back in the byhåla

Nu är ja tilbaka hit till bloggen och självaste Timrå. KOm för sig i fredags men har inte orkat skriva eller så.  Simon har hållit igång typ hela sommaren och ja kan säga att nåra av hans inlägg är roliga och till och med jag har fåt mig ett flin. Men ja ska inte säga de till han för då kanske de stiger han åt huvudet och då kommer hans tråkiga skämt igen, HEHE. Iaf bra jobbat pimpstyle! Här uppe kör vi fys på eftermiddagarna å ja och några till kör is på förmiddagarna. I måndags hade vi cooper och jag sprang in som tre på sköna 10.46. Synd bara att vissa inte tror på den tiden där hemma. Iaf tisdagen var is och fys och såg så även ut idag. Imorron ser lite annorlunda ut. Blir hämtad av Petter vid halv nio och ska stå och peppra skott på han och sen hem å chilla sen brottning på kvällen. De rullar in lite nya spelare här också och kommer fler i veckan och helgen. Självaste Simon kommer på lördag och då blir de liv i hålan igen ! De var allt för mig. Lägger väl in någon bild från sommaren om ja hittar. Hare bra hej!




Det här är enda bilden ja hittade så här på fläcken. Men de är Tim, Ludde och ja. Antar att det där var tredje pris matchen eftersom jag vann, Eller hur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0