I'll be persecuted

För er som inte vet vad det betyder så betyder det ärligt, jag blir förföljd. Jag har tänkt skriva om detta hemskt länge, men har alltid glömt bort det när jag ska börja skriva. Men nu kan inget stoppa mig från att skriva om de här, inte ens min förföljare.

Detta är sant, det började för ca ett år sen. Innan jag flyttade upp till timrå fick jag info att denna kille också skulle flytta dit. Kommer inte riktigt ihåg hur. Men iallafall, tänkte att vi lär väll inte se varandra där uppe. Men ibland när jag gick till skolan så såg jag denna kille, han förföljde mig ofta till skolan och träningar. Kändes väldigt skrämmande.

När jag åkte hem till tumba över sommaren så tänkte jag att nu kan inte han vara här. Sen i förra veckan när jag var nere på gymmet och skulle hem därifrån så är han där, tre dagar såg jag honom spionera på mig.

Sen nu i helgen så tänkte jag att jag skulle vara fri när jag åkte till mitt land. När jag hade vart och duschat och ska cykla till östermar så gissa vem jag möter? Jo den där snubben. Hur fan har han hittat ut dit?

Lyckades fota den där killen,
men han drog bort huvet
så man såg inte så bra..
Är det någon som känner
 igen han får ni gärna
säga till vem han är så ska jag
, hmm nått..

Trött roten vill helst inte va me på kort


Kommentarer
Postat av: emma

HAHA skön!

2008-07-16 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0