In Canada

Tja, sitter just nu på hotellet i Canada, skönt att vara framme. Jag ska snart gå och käka nått, klockan är endast strax efter 9 här borta så måste slösa lite mer tid.

------------------------

För övrigt har det rådit kaos på denna resa. Men kan ta upp det jag anser vart najs:
*Känslan att vara i Canada är grym
*På flyget air canada så spelades cornelius wresvjik, brev från kolonien på radion
*Hotell rummet, stort som vette fan, har inte vart inne i flottigare rum, och detta är bara 3 stjärnigt.
*Tvkanalerna, dom har ca 50 tvkanaler, varav minst 4 sportkanaler, så det blir mycket baseball tittande för att fördröja tiden.

Saker som vart bajs:
*Heathrow, kan inte fatta att dom byggt om en redan stor flygplats, kvarglömda saker därborta, när jag kom till Canada var allt med utan min hockeytrunk (med allt i), massvis med andra hade också förlorat grejer. Så får hoppas det dyker upp imorgon.
*Hotellet, det blev nått missförstånd i början, så vi fick ett litet rum som ändå var najs, men nu har det löst sig så vi fick rätt rum också...

____________________________________________________________________________________________________

Har nyss vart och käkat på nått flottigt
ställe och jag beställde baby-ribs,
 kan säga att det var adult-ribs,
den största middagen jag någonsin
fått, åt självklart inte upp det.

Nu ska jag lägga mig och somna till tvn då det börjar nalkas läggdags.


Simon

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste pusha dig simon!!Det är det som RIBBS metoden handlar om, den är inte bara bra, utan voiktigt bra;);)

2008-07-20 @ 14:19:11
URL: http://alm65.blogg.se/
Postat av: viktor

du måste pusha dig simon!!Det är det som RIBBS metoden handlar om, den är inte bara bra, utan voiktigt bra;);)

2008-07-20 @ 14:19:42
URL: http://alm65.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0