In London

Tjenare, som många vet for jag mot Montreal, Canada imorse. Flyget gick runt klockan 11 från arlanda och jag tog adjö till dom flesta via sms, vilket Enroth påpekade vid svar. Att jag skickat till hela min kontaktlista, vilket nästan stämde.

-----------------------

Sitter just nu på heathrow, London och väntar på nästa plan, som går vid halv 4 engelsk tid.
Kunde inte skriva igår pga dåligt internet hemma. Att man måste åka ända till London för att publicera ett inlägg.


Aja, här råder det kaos iallafall, 10000000 pers på en yta inte mycket större än min lägenhet känns det som. Fast sjävla flygplatsen är bland dom största i världen? I dont know.

________________________________________________________________________________________________

Jag skulle allvarligt skriva att jag saknar mina näraste, men tyvärr det gör jag icke just nu, för nu ser jag fram emot 7-8 dagar i Canada, självklart kommer jag tänka på er då och då när jag går på is eller äter en flottig middag ute med Pata.

Jag på flygetJag skriver inlägg på heathrow, london

Kommentarer
Postat av: Anonym

uglypeople.com

2008-07-19 @ 15:21:46
Postat av: Anonym

menar du dig själv då roten?

2008-07-20 @ 03:09:10
Postat av: Kalle

Men jag fick inget sms:|

2008-07-20 @ 20:22:26
Postat av: simon

jag skickade till alla, sen om det inte han levereras innan jag stängde av mobilen så ber jag om ursäkt kalle:(



2008-07-20 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0