Något nytt - huuuuuu

Har suttit och skrivit och suddat typ i 10 min, vet inte vart jag ska börja. Men det var ganska smart pga, nu har jag fått en start på skrivandet....
Sitter just nu hemma och tråkar gärnet, brorsan kom precis innanför dörren, har ett par saker jag måste ta med honom.

----------

Imorse vaknade jag vid 10-tiden, då drog jag ut och sprang nästan direkt, körde ett löp pass som jag fått av VIK-Patrik, tog ca 1 timme och köra, blir något tuffare på onsdag:p Men iaf, sista biten på löpningen var väldigt tung, det spöregnade och jag hade tjocka kläder, då känns kläderna som cement efter ett tag.
Efter det drog jag och Asp, a.k.a Frippen på gymmet och körde på. "Frippen" är underskattat stark.

----------

Efter gymmet drog jag till ishuset 10 meter därifrån och kollade på SHI camp som Alsing och J.Enroth var på, och då var ju självklart Mattias skytt. De som ja la märke till mest var hur mycket Mattias tjuvtränat skott. Han hade ett riktigt fruktat, hårt och snabbt skott. Tyvärr gjorde han inte mål på alla. Men alla målvakter i j20 superelit. Se upp för nr 39 i timrå.

----------

Peace pechos(bröst på spanska)
Simon


Kommentarer
Postat av: asppspadpsdpaspd

vet inte vart frippen har kommit ifrån, har aldrig blivit kallad så. men men, jaja. är man stark när man tar 40 i bänk simon ? :O

2008-07-07 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0