Resfeber!

På lördag drar jag till Montreal, Canada, för er som inte vet det. Jag changar då plats med Jim Hauswald, även kallad Jägarn, Adam Tensta, 50 cent, vitn*ger och mycket mycket annat. Han har då vart på Vancouver Island i en månad, ganska soft det. Jag snackar med han rätt mkt nu när han är där borta och då vill man ju dit själv. Men yeahyeah, som Roten säger.

-----------

I helgen var jag ute på nåttarö, hade inte hört att nåra folk skulle ut så jag ställde in mig för världens tråkigaste helg, hade typ bara slitna kläder med mig också. Men vinden vände väl ute. Oscar var där ute, nog en av dom skönaste kidsen på ön. På lördagen var det sommarfest och då ställde vi upp i rätt många grenar. I säckhoppning slutade jag på andra plats och han på 3.e plats, men vid prisutdelningen blev det tvärtom, han fick andrapriset och det var boulle set, jag fick nått strandtennis set. Mitt boulle set vann jag på anorlunnda golfen där Oscar vann på sudden och jag 2.a, sen knep jag en 3 plats på pilkastning där Oscar sumpade pallplats. Det var i stort sett en härlig och skojsig helg.

Idag har jag vart nere på gymmet och sen umgåtts med Emelie, vi såg ice age 2 och den är ju bara för rolig!

----------

Imorgon har jag nog planer på att åka ner till ishuset och kolla när "Zajen" spikar igen i kassen. Och BTW....
Budgivning på Rasmus och Robin pågår till den 2.a augusti så det är bara lägga bud. Klicka här


Simon

Kommentarer
Postat av: jim

harligt simpa :) ha de skont i canada man ! :)

2008-07-16 @ 01:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0