Sista dagen i montreal

Sitter just nu färdigduschad på hotell rummet, vi måste checka ut här inom 50 minuter. Ni har ju läst vad som har hänt under dagarna så jag ska inte skriva något mer om dom.

Men när jag åkte på den här campen så trodde jag inte att det skulle vara så här tufft, dom här 4-5 dagarna har kanske varit dom jobbigaste på hela min träningskarriär. Men det har kanske också varit bland dom bästa. Nu när man gjort klart campen så mår man så bra att man krigat på och inte gett upp och börjat tjura.

Vad jag har fått veta här borta:
* Att min ganska tuffa sommarträning var inte alls tuff om man ska klara av den här campen utan problem.
* Att man måste träna stenhårt för att bli nått.
* Att mamma fått mest "souvernirer" av oss alla.
* Att man blir sockerberoende här, vi fick snacks hela tiden, efterrätt till lunchen och mycket socker dricka.
* Att Up and downs är väldigt nyttigt men jobbigt.

Jag vill även tacka alla som vart med på campen för en otroligt rolig vecka, dom tog verkligen hand om mig. Jag vill ge ett speciellt tack till Vincent Riendeau, Pat Lafferière
, Pat Lepage, Och Mellie? Tror hon heter så.
Sen vill jag tacka alla killar och tjejen i min grupp. Joey, Alexandre, David, Dominic, Paul, Amelie, Patrick, Alex, JP, "50 cent", Felix, Samir, Shadi och dom andra jag inte lärde mig namnet på.
____________________________________________________________________________________________________

Planet går hem ikväll klockan 8 kanadensisk tid, sen när jag kommer hem till sverige så ska jag dirket till nyköping för att vara instruktör på Honkens målvaktsskola. Jag ska nog visa dom lite kanadensisk tuff träning, och lära dom up and downs.

Nästa inlägg jag skriver sker nog när jag kommer tillbaka till timrå den 2 augusti. Om Roten skriver får ni kolla hur han har det, annars tar bloggen en liten paus igen.

____________________________________________________________________________________________________

En français

Est tout à l'heure prêt douche dans une chambre d'hôtel, nous devons vérifier ici à moins de 50 minutes. Vous avez lu ce qui s'est passé au cours de la journée pour je ne vais pas écrire plus à leur sujet.

Mais quand je suis allé sur ce circuit donc je ne pense pas qu'il serait difficile ce, ces 4-5 jours mai ont été l'arrêt des emplois sur l'ensemble de ma carrière d'entraîneur. Mais il mai ont également été parmi les meilleurs. Maintenant, quand nous avons clairement le camp, afin sens si bien que la lutte contre le lundi et pas abandonné et a commencé à sulk.

Ce que j'ai été informé de ce déplacement:
* Pour ma été très difficile de formation n'était pas du tout difficile le lundi de faire face à ce camp sans aucun problème.
* La nécessité de former extrêmement difficile à atteindre.
* Pour les plus mère "souvernirer" de nous tous.
* Le sucre sera ici, nous avions des collations tout le temps, dessert à l'heure du déjeuner et boire beaucoup de sucre.
* Pour vous et les bas sont très utiles mais difficiles.

Je voudrais également remercier tous qui sont à chaque camp pour une incroyablement fun semaine, arrêt vraiment pris soin de moi. Je veux donner un merci tout spécial à Vincent Riendeau, Pat Lafferière, Pat Lepage, et Melli? Est-ce que son nom.
Ensuite, je tiens à remercier tous les gars et la femme de mon groupe. Joey, Alexandre, David, Dominic, Paul, Amelie, Patrick, Alex, JP, "50 cents", Felix, Samir, Shadi et les autres je ne m'a appris le nom de.
____________________________________________________________________________________________________

Planète rentrer chez eux ce soir à 8 Commission canadienne du temps, quand je rentre à la maison à la Suède, de sorte que je devrais directement à nyköping pour être un instructeur à l'école Honk gardien de but. Je vais probablement peu difficile arrêt canadien de formation et d'apprendre l'arrêt et des bas.

Le prochain discours que j'écris est assez lorsque je reviens à Timrå le 2 août.

Hare bra
Simon

Kommentarer
Postat av: Roten

hmm, inte faan kan det ha vart du som har skirivt på franska pimpen? (a)

2008-07-26 @ 17:56:15
URL: http://sm910303.blogg.se/
Postat av: Zajkovski

shit! lärde du dig franska så snabbt:O

2008-07-27 @ 03:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0