Snäll kompis?

Snackade för ett tag sen med Otto a.k.a Zajkowski(internt), Han ville att jag skulle hänka till grönan i helgen.
Lika tom som min plånbok är, är ävens nåns skalle enligt Thomas, inga namn nämnda.
Men angående Otto, jag förklarade hur jag låg till ekonomisk sätt och då erbjöd han sig att pröjsa hela köret, de kan ju gå på 500 om ja är hungrig den dagen.
Tyvärr var jag tvungen att avböja, för det första vill jag inte att han ska få ekonomisk kris och för det andra så har ja lovat att åka till Nåtarö i helgen.

----------

Jag har precis kommit innanför dörren, har vart ute och snackat lite med min granne Jennifer.
Annars idag har jag tränat, lite hårdare än förut.... Sen har jag tagit en promenad med Emelie, jättetrevligt hade vi.

Häromdagen så var jag och käkade middag hos Viktor och Lea igen, denna gång var även Alsing där. Det bjöds på eldorado tacos och det var supergott. Vilket succe det vart. Jag hann även träffa Patricia den dagen, en tjej som jag lekte med när vi var 5-6 år kanske, nått i den stilen. Aja, vi hade jättekul när vi träffades och vi snackade rätt mycket eftersom de har hänt mycket på 11-12 år typ:p haha

----------

Jag bjuder på en bild.
Sebbe gör sin fjortis pose?

Seb and me på väg till stan

Och btw, Asp...
Ditt nya smeknamn är frippen, vänj dig med det. Sen är det starkt för dig som väger 20 kilo!!!!!

Aja, ska sova nu, ha de bra
Simon

Kommentarer
Postat av: Otto "Zajen" Nordgren

Ah skulle först vilja tacka för man blir nämn i en sådan här trevlig och välkänd blogg.

Precsis vad simon säger här i sitt inlägg, jag frågar honom en sen torsdag kväll skulle vilja säga att uret var runt 23.30-23.45 när jag Zajen kommer med en välidgt snäll och rolig ide.

Jag frågar Simon "Manny" Ericson om han vill go out and do some funny things with me on the "GRÖNAN", men tyvärr så hade Simon tufft med "kulor" så jag erbjöd att bjuda honom på rubbet.

Detta var faktiskt ovanligt snällt för vara mig men ändå så passade det tyvärr inte Mr Fernandez..



Efter några tuffa timmars surande av mig själv så var jag på banan igen och kom på att Simon hade kanske roligare kompisar änn mig och Play With.

I don´t know but maybe..

2008-07-11 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0