Special Prize deluxe

Yo, Jag har precis käkat en god måltid efter träning, behöver inte skriva vad det blev, ni kan gissa iallafall...Right?:p
Annars idag så har jag tränat på som vanligt, vid 12 gick jag ut och körde lite snabbhet men avbröt efter en stund me känningar i höften. Så går det när man inte stretchar, gick hem och lagade en riktigt god lunch som min trötta bror skulle gjort men han sussade fortfarande. Efter det drog jag till Rustu hage och skulle visa mina kunskaper inom fotbollen. Tyvärr var målen fastlåsta i varandra, så jag, Jonas och Charlie fick bara lattja. Vi hade jävligt kul och gjorde en hel del filmer med mobilen, men tyvärr kan jag inte lägga in dom på datorn( Är det pga att jag tappat den? )...

----------

För övrigt så har jag hittat en bok i min lillebrors rum, den verkade intressant så jag tog upp den och börja läsa baksidan. Lov utan lov heter boken och bara namnet ger schyssta förhoppningar. Men det som skrämmde mig mest var priset på boken. På baksidan sitter en lapp fastklistrad där det står Pirs: 19:-.... Det ger mig ännu större förväntningar om att boken skall vara bra. Om till och med en luffare kan köpa den.

----------

SimoN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0