Borta bra men hemma bäst?

Familjen var ju upp över helgen, så igår morse drog jag, Diddan och familje in och spelade laserdome. Lagen var jag och Diddan mot morsan, farsan å Oliver. Jag vann ganska överlägset. Det var kul, sen åkte vi och handlade och så. Sen va det hem och slappa. Denna helg, som inte är slut än har varit riktigt slapp. Idag ska jag åka iväg och jobba från 12-22? så då går hela den här dagen bort, men vad gör man inte för cash? Men men.
Nu har Kalle och Billmans det jäkligt skönt i Alanya, medans vi har det mycket skönare i Sverige.

image45
Räddar jag den eller inte på Rotens skott där?

Ha det bra
Simon

Kommentarer
Postat av: tess

min simon rädda I guess :'D

2008-06-01 @ 18:54:59
Postat av: Stråhle ^^

Simme tar den easy :P

2008-06-02 @ 22:56:04
Postat av: Mjadu

Tror vår älskade Karlof har det snäppet bättre om jag ska vara ärlig..

2008-06-03 @ 20:24:47
Postat av: Karlof

Postat av: Mjadu
Tror vår älskade Karlof har det snäppet bättre om jag ska vara ärlig..

2008-jun-03 @ 20:24

Jag kan lova dig att jag har det, forutom att jag ser ut som en lıten krefta nu! Hahaha. Puss Sverıge

2008-06-05 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0