Get buck in here!

Nu börjar jag skriva igen, lite tidigare än väntat. Bloggandet bara skriker efter mig! Under sommaren händer det så mycket saker som man bara vill ta upp. Har vart inne och läst rätt många bloggischar sen sista inlägget och då vill man ju gå tillbaka till sin och överglänsa lite med skrivandet;) hehe.

----------

I helgen var jag ute på nåttarö igen med steekar Asp. Steekte på lite ovanligt länge, 1 timme i lördags och 45 min i söndags. Har inte vart så här brun(vet inte om man kan kalla det så) på länge. Vi hade väldigt tur med vädret då det på kvällarna kom skurar och det var då man inte gjorde mycket till hyss. Någon kväll var det även musik tävling på krogen då mitt lag med mig, jonas, Thomas och hans family kom sent och missade dom 10 första låtarna. Efter det så dominerade vi tillställningen när det var dags för absolute music låtarna och svenska klassiker. Sista delen var pojkband, och eftersom inte Akon är ett pojkband eller pojkartist är det inget för mig, det var inget för någon då alla lät som backstreet boys(fast det skulle vara 10 olika band). Bella vägrade hjälpa till och vår enda chans att vinna gick åt skogen. HAHA, you can put the blame on her.

----------

Jag har precis tryckt i mig mat, till ovanlighetens skull blev det pasta och korv(igen) efter en och en halv timmes löpträning. Tänkte gå ut och träna lite skott när regnet slutat droppa över kungliga botkyrka, så när jag kommer tillbaka till timrå så får ni se mig lika bra som Rick DiPietro på klubbhantering, eller kommer jag fortfarande vara lika bedrövlig som Patrick "med stickan" Roy? Vem vet?

----------
Byeeeee, your SimoN

Kommentarer
Postat av: Isabella

hiihihhi lite hjälpte jag ju !:)

2008-06-30 @ 15:57:36
URL: http://perfects.blogg.se/
Postat av: Isabella

hiihihhi lite hjälpte jag ju !:)

2008-06-30 @ 15:57:36
URL: http://perfects.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har inte blivit brunare, du har fåt mer leverflcäkar bara

2008-06-30 @ 19:40:01
Postat av: obad

härligt att du håller igång pimpy du ska nog se att du är dipetro;)

2008-06-30 @ 21:41:18
Postat av: Kalle

AAAAAAH, bra initiativ pimpy:D

2008-06-30 @ 23:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0