Hold my hand

2 inlägg på en dag, that's not bad, rigth?
För ca 1 timme sen hade jag stora funderingar på att kasta min mobil in i väggen, hade skickat sms iväg till både Bella och 3 st till Jonas, inget av dom hade kommit fram, även fast Jonas hade sin mobil på och vi stod 5 meter ifrån varandra. Kom på då att jag tappade den i golvet idag och skyllde på denna händelse. Smset kom fram till Bella för ca 20 min sen och hon hade vart på bio.
Jag kunde andas ut, slipper nu kasta den i väggen. Men att inget sms kommit fram till Jonas än är fortfarande ett mysterium;)

----------

Anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att....Akon har gjort det igen. Han har nämligen gjort en ny superb låt. Producerad av....?.... Jo mig......Not, men de skulle ju ändå vara något...
Låten heter Hold my hand och han gör den tillsammans med Michael Jackson igen.


----------

Dagens lång: Går till Sporten Baseball. Vid 7 tillfällen, 5 nere, där vi hade kanalen NASN på, så hade det visats Baseball, minutligen, även på canal+ sport 2, som var på på tvn här uppe båda gångerna jag slog på. En riktigt skön sport som jag måste testa på borta i Montreal!

----------
Peace Lovers
SimoN


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mkt :)

2008-06-30 @ 21:57:15
URL: http://jessicaliedberg.blogg.se/
Postat av: Isabella

asså det kanske kom fram till mig tidigare efter som att jag hade mobilen avstängd? (A)

2008-07-01 @ 12:34:27
URL: http://perfects.blogg.se/
Postat av: pelle

jag tror ni stod för nära varandra.

2008-07-01 @ 14:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0