Lite gott...

Jag skrev i torsdags, för det hade hänt rätt mycket den dagen. På kvällen där drog jag, Didrik och Dogge och spelade lite golf. Jag som aldrig spelat var ganska nöjd med min insats. Den var inte i närheten av Dogges eller Didriks men den var helt ok.;p
Igår så var det nationaldagen och då var det någon dag nere i Timrå C och Timrå var tvungen att skicka ner 2 målvakter där som skulle stå och mota skott från småbarnen. Jag, Petter och Enroth som följde med medvetet åkte ner dit vid 12. Vi turades om att stå och det var grymt varmt och svettigt. Det positiva var att vi fick gratis mat och dricka. Sen efter det när vi var klara vid halv 4 åkte vi hem till mig och slösa bort hela dagen. På kvällen vid 9 kom Didrik och vi checkade film och så.
Idag så drog jag och Diddan in till Birsta, vi skulle va där i ca 2 timmar, för att slösa bort första timmen drog vi och spela bowling. Vi spelade jävulskt rutinerat och Jag kom med på High Score 2 gånger, på 8.e plats och 10.e plats medans Diddan kom på andra plats i highscoore. Diddan tog även hem första priset med bara några enstaka poäng.
Efter det drog vi hem till han och spelade lite tennis och chillade.
Nu sitter jag, Roten, Diddan och Rasmus, som precis kommit hem från Alanya. Robin kommer bort om ett tag. 
Vi ska chilla här en stund till sen ska vi dra till Diddan och ta det lugnt.
Jag och Diddan på the courtJagRoten, Kopia av Jhonas?Petter
Pimpy på 10e platsDiddan på andra platsPimpy på 8.e plats

Vi hörs
Simon


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom där statsen var ju verkligen inget att skryta om! Kom igen när ni har fått 222(H)

2008-06-07 @ 22:30:42
Postat av: Kalle

Dom där statsen var ju verkligen inget att skryta om! Kom igen när ni har fått 222(H)

2008-06-08 @ 00:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0