Tisdag

Ställde klockan på 4 inatt så jag kunde vakna upp och kolla sista perioden på NHL matchen. Det var 16 minuter kvar när jag fick igång datorn. Under den tiden han Detroit vända ett underläge och jag hoppades på att få se dom lyfta bucklan. Men Pittsburgh fick en sen kvittering och sen avgjorde dom i andra förlängningsperioden, fast jag hade somnat innan det.
Sen imorse så var jag hos tandläkaren och checkade tänderna efter smällen, allt var bra igen som tur var.
Efter det drog jag hem igen och efter ett tag kom Roten, sedan drog vi iväg till spinningen. Det var riktigt tungt men roligt, vill även ge extra plus till dom 2 tjejer i klassen som tog sig igenom hela passet. Bra jobbat Skinkan (Emma K) och Niina. Vi slutade efter det och klockan var runt 2 då. Jag och Roten drog hem till mig, Roten somnade på soffan min och jag somnade ute på balkongen.
Sen hade vi träning och det var innebandy och lite fys, ganska jobbigt och roligt.
Aja ikväll blir det nog rappakalja med Petter, Diddan, Adam och Huss.
Ha det bra
Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0