20/5

De va ett tag sen, har ju vart hemma i Sthlm. Jag kom hem torsdag kväll och fredag morgon var det dags att dra vidare till Rimbo.
Jag har vart på SHI juniorcamp. Det var folk där som ja redan kände så det var roligt. Det var ett nyttigt läger och jag fick lära mig en hel del detaljer. På kvällarna kolalde vi hockey och chillade på rummen. Jag sov med Erik, Victor, Otto, Alsing och Wille. Sen så hängde Flachs och Gurra hos oss också. 
Dag 2 så kom J.Enroth, åkte hem för att slippa ena Enroth och så dyker andra upp:D haha skoja. Jag och Jhonas pimpade som fan däremot! ;)
Nej, men vet inte vad ja ska skriva mer än att helgen har vart riktigt rolig och bra.



Idag har vi haft slappt, först hockeygym där vi körde bandy, sen åkte vi på en teater som varade hela dagen, sämst var det också och sen innebandy på kvällen där mitt och Enroths lag vann.

Lägger in en skön bild från helgen.
image35

Flachs till vänster, Alsing, Otto och Jag. 
Flachs är charmig singel som ni når på 0709617034.

Ha det bra
Simon


Kommentarer
Postat av: flachs

thihi sm910303.blogg.se/net-dating
hahhahaha:D

2008-05-20 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0