Chill makarill

Sitter just nu hos Billman och väntar på föda. Tvillingarna drog in och duscha direkt när vi klev innanför dörren, om dom duschar tillsammans vet jag inte. Haha. Men men, igår så vare chill, vi var hos mig och kolla på tv och satt vid datorn, sen efter ett tag kom Sebbe Edberg, Gille och Ringström. Vid 1 började NHL hockeyn och då kollade jag och Billmans på den. Lunkan var riktigt het in da net. Sen vare Detroit-Colorado, jag hade somnat till den, men vaknade helt plötsligt upp av att Micha ligger och pillar mig i örat. Då hade han och Kalle tittat förbi, dom två drog till sthlm imorse.

Sen idag så vakna vi vid 11 av att en kille kom och bytte lås på dörren min, sen for jag iväg till hallen och sprang och kollade på när 92 hade fystester. Riktigt roligt och intressant och kolla på dom nya killarna. Hehe.

Nu ska vi käka, vi får se vad som händer ikväll men vi kommer säkerligen dra till mig sen.
Simon

Kommentarer
Postat av: Salina

Låter som att timrå är najs men vi vet ju alla att Nåtarö är snäppet bättre. I sommar ska jag bjuda på lite nya erfarenheter och äventyr ;)

2008-05-07 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0