Ett tvingat inlägg!

Har ingen aning om vad ja ska skriva, men blev tvingad att skriva av min lärling Simon Ohlsson. Haha
Så får försöka hitta på nått att skriva. Hmm, igår så va Didrik här på kvällen och var kvar här tills efter första perioden av hockeyn. Jag somnade däremot efter två perioder. Idag så hade vi skola igen och våran första lektion var engelska med Ylva, en riktig pest lektion. Efter det hade vi gympa och vi började med intervaller, det blev ju inte så seriöst, men vi fick springa en slinga, och man fick springa åt vilket håll som helst. Det blev så att jag, Gille, Hamrin och Sebbe sprang åt ett håll och Enroth och Affe åt andra, efter vi mött varandra några gånger så fick man nog av att se dom så det blev bråk vid varje mötning. Det började med att man sprang på varandra, Men efter ett taktiskt drag så tog vi tag i Roten och knuffa ner han i skogen. Han blev därmed vild och nästa runda fick han in en hoppspark på sebbe. Haha, inför sista mötningen så kom Affe som en plog och plöjde och Roten kom bakom och fick in värsta smällen rakt över näsan på mig, självklart börjar ja blöda också, men vi ger oss inte utan vi hoppar på en hög på Roten som ligger längst under. Sen var det fotboll, då delade vi upp lagen i tröjfärger, och vi fick sämsta laget, ingen som spelat fotboll eller nått, medans dom hade flera som spelat fotboll. Men efter mål av båda stockholmarna, jag(1) och Roten(2) så hade vi segrat med 3-1.
På eftermiddagen hade vi svenska prov och det gick bra tycker jag. Dagens träning var ganska jobbig, mycket intervaller och det är inte det roligaste.

Sen i sommar så har ja ingen aning om va ja ska göra, vissa vill att ja ska va kvar här eller komma upp några helger, men ni får gärna kommentera vad ni tycker jag ska göra så ska ja försöka hinna med det mesta av vad ni tycker.
Ha det bra
Simon


Kommentarer
Postat av: lärling

tranviken med mig !!!!

2008-05-12 @ 22:23:47
Postat av: Zajkowski

det blir nog inte så mycket att göra för dig!

2008-05-13 @ 00:20:17
Postat av: Kalle

NEJ! Låt inte simon förpesta norrlands-hawaii i sommar! LÅÅÅÅÅÅT DEEET IIIIIINTEEEE SKEEEEE!!!!!!

2008-05-13 @ 21:04:34
Postat av: peck

visst ska du kanske steka lite på norrlands hawaii men vi rutinerade alnöbor måste nog lära dig lite hur det går till;) eller hur kalle?;)

2008-05-15 @ 20:49:23
Postat av: Kalle

Jadu Pecka.. Han har en bit kvar till våran nivå! Men är man född till alnöbo så är man;)

2008-05-16 @ 01:17:55
Postat av: Pecka

Jofan de är jävligt sant de. våran nivå är de fan svårt att nå upp till om man inte vare med sen de unga åren vettu=)=)

2008-05-21 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0